
Οι αριθμητικές ασκήσεις του Γ’ θέματος, οι οποίες δεν έκαναν συχνή εμφάνιση σε παλαιότερα θέματα, αλλά και το διάγραμμα του Δ’ θέματος ευνοεί τα παιδιά της θετικής – τεχνολογικής κατεύθυνσης και λιγότερο της θεωρητικής.
Τα συγκεκριμένα θέματα απαιτούσαν από το μαθητή να έχει ασχοληθεί πολύπλευρα με την ύλη της βιολογίας γενικής τόσο σε θεωρία, όσο και σε ασκήσεις, όχι μόνο στα πλαίσια αυτών που περιέχει το βιβλία, αλλά και με άλλες ασκήσεις, τόσο αριθμητικές όσο και θεωρητικές, ποικίλης δυσκολίας.
Με τα συγκεκριμένα θέματα η βιολογία γενικής παιδείας ξεφεύγει από το πλαίσιο ενός καθαρά θεωρητικού μαθήματος που ευνοούσε την αποστήθιση και αναπαραγωγή τμημάτων θεωρίας του βιβλίου.

Διακογιάννη Ιωάννα
Δέδες Μιχάλης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου