
Οι ασκήσεις κατανόησης, δομής και λεξιλογίου, ανταποκρίνονταν στις γνώσεις, στην ύλη και σε αυτά που ευρύτερα είχαν διδαχθεί οι μαθητές. Όσον αφορά στην παραγωγή λόγου έπρεπε οπωσδήποτε να προβληθεί και να αναλυθεί η σημασία και η αξία των μνημείων με βάση τους τομείς του πολιτισμού ( πνευματικό- κοινωνικό- πολιτιστικό- πολιτισμικό- εθνικό…) ώστε να αποκτήσει το γραπτό οργάνωση. Στο δεύτερο ζητούμενο, εκτός από την ατομική ευθύνη των πολιτών και των νέων, θα έπρεπε να ληφθεί υπόψιν η συμμετοχή και η δράση των σημαντικών φορέων κοινωνικοποίησης, όπως οικογένεια, σχολείο (σε αυτό μάλιστα έπρεπε να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση) καθώς και στα ΜΜΕ, το κράτος, τοπική αυτοδιοίκηση, εθελοντικές οργανώσεις με αντίστοιχο περιεχόμενο, πνευματική ηγεσία.
Επιμέλεια κειμένου: Δαράκη Αντωνία, Μπόχλου Βιβή, Παπαθανασίου Κατερίνα, Φιλοποίμην Παναγιωτακάκης, Αλεξοπούλου Βίβιαν, Ασημίνα Κοσσιώρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου