Το γεγονός ότι είχαν να πυκνώσουν το κείμενο
σε 100-120 λέξεις λειτούργησε θετικά για τους μαθητές.
Οι λεξιλογικές ασκήσεις
ήταν αντιμετωπίσιμες, οι λέξεις απλές ενώ οι ασκήσεις που αφορούσαν
τη θεωρία δεν είχαν καμιά δυσκολία. Ο λειτουργικός ρόλος των ερωτημάτων και η χρήση της διπλής παύλας όπως και γενικότερα των
σημείων στίξης διδάσκονται.
Τέλος, η
παραγωγή λόγου, το θέμα της έκθεσης
σοβαρό και επίκαιρο. Το φυσικό περιβάλλον, η οικολογική καταστροφή, το
οικολογικό αδιέξοδο, το δικαίωμα του ανθρώπου να ζει σ΄ένα αξιοπρεπές και
ανθρώπινο περιβάλλον αποτελεί σύγχρονο και αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός από
εμάς.
Καλή επιτυχία στους
μαθητές μας. Καλή αρχή .
Δαράκη Αντωνία
Μπόχλου Βιβή
Παπαθανασίου Κατερίνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου