26 Μαΐου 2012

Ο μέχρι τώρα απολογισμός των πανελλαδικών...


                Χαμός έχει γίνει με την απόφαση του υπουργείου παιδείας να ακυρώσει το θέμα Γ4 του διαγωνίσματος της φυσικής κατεύθυνσης. Τα εκπαιδευτικά site έχουν γεμίσει από καταγγελίες μαθητών και γονέων που διαμαρτύρονται, όχι άδικα βέβαια, για την αδικία που υφίστανται οι μαθητές που ασχολήθηκαν, με επιτυχία ή όχι, με το ζήτημα αυτό, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο τον οποίο θα μπορούσαν να αφιερώσουν στα υπόλοιπα ζητήματα καθώς και εκείνοι που κατάφεραν να το λύσουν και όπως φαίνεται δεν επιβραβεύονται γι΄ αυτό όπως θα έπρεπε.

                 Πολλοί μιλούν για προχειρότητα, οι πιο συνομωσιολόγοι, για σκοπιμότητες. Αν βέβαια σκεφτούμε ότι και στα τρία ως τώρα μαθήματα υπάρχουν παρατράγουδα
…(1. δύσκολο κείμενο της Αρβελέρ στην έκθεση που ακόμα και η ίδια αποδοκιμάζει... «Δεν θα έβαζα ποτέ δικό μου κείμενο στις εξετάσεις. Γράφω δύσκολα, δεν είναι για παιδιά»  2. πρόβλημα με το Δ1 στη βιολογία γενικής παιδείας για το οποίο διαβάσαμε ότι … «Δεν μπορεί να έχει αλλάξει, σε τόσο βασικά σημεία, η όποια εκπαιδευτική προσέγγιση του υπουργείου και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το μάθημα της Βιολογίας από το 2000 μέχρι σήμερα και αυτό το αναφέρω γιατί στο βιβλίο της Γ' Λυκείου (Μπαρώνα-Μάμαλη Φ., Μπότσαρης Ι., Μπουρμπουχάκης Ι., Περάκη Β., ΟΕΔΒ, 1999-2000) υπάρχει διάγραμμα με τις ίδιες ακριβώς παραμέτρους αλλά με διαφορετική απάντηση από αυτή που φαίνεται να υιοθετεί το υπουργείο φέτος.»  
3.τεράστιο θέμα με το Γ4 της φυσικής) …
…όλοι δικαιούνται να λένε και να σκέφτονται ό,τι θέλουν. Το ανθρώπινο λάθος όλοι το καταλαβαίνουν και το συγχωρούν, αρκεί οι υπεύθυνοι γι΄ αυτό να έχουν την ακεραιότητα και το ηθικό ανάστημα να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Ας ελπίσουμε ότι τα παρατράγουδα θα τελειώσουν εδώ και ότι στα επόμενα μαθήματα όλα θα κυλήσουν ομαλά.    
Μερικές  χαρακτηριστικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο

εsos.gr:Τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (ΚΕΕ) αντί να ζητήσουν δημόσια συγνώμη, προσπαθούν να διορθώσουν το λάθος τους με άλλο λάθος (!), με τη μεταφορά δηλαδή των μορίων του επίμαχου ερωτήματος Γ4 στα υπόλοιπα τρία. Έτσι τιμωρούν τον υποψήφιο (ταλέντο σύμφωνα με την Ένωση Φυσικών) γιατί είχε την ατυχία να ασχοληθεί, να καταναλώσει το χρόνο του και να δώσει σωστές και επιστημονικά αποδεκτές λύσεις για το Γ4. Επί πλέον πριμοδοτούν τον υποψήφιο που τυχόν δεν απάντησε σε κάποιο ή ακόμα και στα υπόλοιπα τρία ερωτήματα του θέματος Γ αφού θα του προσφέρουν 7 μονάδες ως πριμ, προεξοφλώντας ότι θα ήταν σε θέση να απαντούσε σε τυχόν άλλη διατύπωση του επίμαχου ερωτήματος Γ4. Επίσης ο υποψήφιος που απάντησε σωστά στο Γ4 και, ας υποθέσουμε, συγκέντρωνε π.χ. 90 συνολικά μόρια, υποσκελίζεται από τον υποψήφιο που δεν απάντησε στο Γ4 και π.χ. συγκέντρωσε συνολικά 85 μόρια (85+7=92)! Ντροπή! Με την πράξη σας αυτή αλλοιώνετε τα αποτελέσματα των εξετάσεων γεγονός για το οποίο η Δικαιοσύνη θα πρέπει να εξετάσει την ύπαρξη τυχόν ποινικών ευθυνών.

alfavita.gr: Διπλά απαράδεκτη η στάση της Κ.Ε. Εξετάσεων. Δεν έκανε λάθος με το Γ4, τόλμησε να βγάλει οδηγία με την οποία ακυρώνει το θέμα καταδικάζοντας εκατοντάδες υποψήφιους που απάντησαν σωστά.
Είναι δίκαιη η απαίτηση υποψηφίων και γονέων να μετρήσει η βαθμολογία σε όσους απάντησαν σωστά. Επίσης είναι δίκαιη η απαίτηση να μεταφερθεί η βαθμολογία του Γ4, για τους υποψήφιους που δεν απάντησαν στο θέμα, στα υπόλοιπα θέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...