14 Μαΐου 2011

Οι καθηγητές του φροντιστηρίου ΕΝΑ σχολιάζουν τα θέματα της "βιολογίας γενικής παιδείας".


Τα φετινά θέματα χαρακτηρίζονται δυσκολότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα των προηγούμενων ετών. Ξεφεύγουν από το  καθιερωμένο πλαίσιο αποστήθισης που ζητούσαν τα τελευταία χρόνια.

Οι αριθμητικές ασκήσεις του Γ’ θέματος, οι οποίες δεν έκαναν συχνή εμφάνιση σε παλαιότερα θέματα, αλλά και το διάγραμμα του Δ’ θέματος ευνοεί τα παιδιά της θετικής – τεχνολογικής κατεύθυνσης και λιγότερο της θεωρητικής.
Τα συγκεκριμένα θέματα απαιτούσαν από το μαθητή να έχει ασχοληθεί πολύπλευρα με την ύλη της βιολογίας γενικής τόσο σε θεωρία, όσο και σε ασκήσεις, όχι μόνο στα πλαίσια αυτών που περιέχει το βιβλία, αλλά και με άλλες ασκήσεις, τόσο αριθμητικές όσο και θεωρητικές, ποικίλης δυσκολίας.
Με τα συγκεκριμένα θέματα η βιολογία γενικής παιδείας ξεφεύγει από το πλαίσιο ενός καθαρά θεωρητικού μαθήματος που ευνοούσε την αποστήθιση και αναπαραγωγή τμημάτων θεωρίας του βιβλίου.
Προσανατολίζει πλέον τους μαθητές που το επιλέξουν μελλοντικά σαν μάθημα επιλογής, σε μία διεξοδική ενασχόληση μαζί του, προωθώντας την κριτική άποψη και αφιέρωση περισσότερου χρόνου στις αριθμητικές ασκήσεις.


Διακογιάννη Ιωάννα
Δέδες Μιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...